Nyt oon niin kyllästyny tähän omaan saamattomuuteeni, että päätin josko tällasen pikku "urheilupäiväkirjan" pitäminen sais pidettyä tota motivaatioita paremmin yllä. Mulla on kyllä ainanen tahto liikkua, mut kun joskus ei vaan tuu lähdettyä. Ärsyttävää. Mut se on lopu nyt. Nyt mä teen tän päätöksen ja kans pysyn siinä. Piste.

Mä oon tällanen vielä nuori tytöntyllerö ja tosiaan tykkään liikkua. Jotenki sitä on päästäny ittensä ihan rapakuntoon. Olin ennen yhden joukkuelajin aktiiviharrastaja, mut sit kun se loppu niin sen jälkeen on tullu liikuttua säännölisen epäsäännöllisesti. Välillä ei ollenkaan.

Sit kun päästään tähän ulkomuotoon. Mä en pidä itteeni lihavana. Oon tällanen muodokas. Oon aina ollu. Eikä musta mitään luikkua saa tekemälläkään. Siihen tarvittais varmaan vähintään kirurgin veistä... Enkä mä mikään luuviulu haluu ollakaan. Ja enneminki mul on tavotteena sellanen kiinteytys. Mun ulkonäköihanne ei todellakaan oo mikään "luuta ja nahkaa", vaan sellanen sporttinen. Sopivasti jäntevä ja lihaksikas. Siinäpä sitä sitten onkin tavotetta. Kesäkuntoon 2006 :D

Tämän päivän reeni on tehty. Hikilenkki, jonka jälkeen lihaskuntoa ja punttia. Saa nähdä kuinka on paikat hellänä huomenna. Tosiaan suunnitelmana olis nyt et joka päivä tekis tietyt lihaskuntoliikkeet. Välillä sitten rankempaa reeniä ja välillä kevyempää lenkkeilyä.

Tästä se lähtee!